max-tjej , amanda-1110blogg

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Amanda Andersson - 21 april 2011 11:59

Heej! Jag kunde innte blogga på några dar! Men jag kommer inte blogga imorgon ska åka på stockholm och sova över Och på lördag ska jag gå till skansen! och på söndag morgon åker jag till västerås igen! Men nu ger jag till max & Ella ordet:April 21st, 2011

Hallå Pandor,

vill ni inte också bli lika tuffa som ett hårdkokt ägg? Med de nya påskkläderna kan ni bli det – bokstavligen talat. :D

En Panda som kläcks ur ett ägg? Med äggskals-kostymen så blir ni själva till en rolig påsköverraskning under äggjakten!

Apropå påskjakten, har ni redan hittat den första kycklingen? Jag hittade den igår efter att ha letat igenom alla ställen på Panfu flera gånger om. Till slut sprang jag förtvivlad ned till hamnen och tittade i kikaren. Man vet ju aldrig, tänkte jag, kanske har kycklingen ramlat i vattnet och simmar för sitt liv?! Jag svängde med kikaren fram och tillbaka, vänster, höger, uppåt, nedåt – inte ett spår!! Sen svängde jag den åt vänster och då såg jag: EN JÄTTEKYCKLING! :shock:

Jag släppte taget om kikaren av blotta förskräckelsen, men kycklingen var inte så stor som jag trodde. Vet ni varför den inte var det?

Håll höjd
Ella
och Max

xD Men nu måste jag sticka hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg, hoppas du gillar den!

Lavalampa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Panfureklamen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggklocka

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards