max-tjej , amanda-1110blogg

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Heej Max och Ella och Dagens sötis!

Av Amanda Andersson - 25 april 2011 10:02

Heej! Såhära skriver Max och Ella:

En spion på Panfu?

April 25th, 2011

Hallå Pandor,

jag vill inte göra er oroliga, men det är något skumt som pågår på Panfu. Jag får hela tiden känslan av att vara betraktad, som om någon förföljde mig. Kanske är det en spion? :???: Jag har till och med ett foto som bevis. Kanske kan ni hjälpa mig att ta reda på vad det är frågan om?! Så här var det: Igår var jag och Max i stan för att leta ägg. På bänken satt en Panda och höll upp en stor tidning framför sitt ansikte. Varje gång jag flyttade på mig så svängde Pandan också på sin tidning åt det hållet så att jag aldrig kunde se dess ansikte. Det mest misstänkta med det hela var dock att tidningen hade ett hål i sig, precis lika stort som ett Pandaöga. Jag är säker på att någon spionerade på mig genom hålet. Men vem?

Ella, du behöver verkligen inte oroa dig. Det var säkert bara Benny Bunny som kollade in när vi letade ägg. Han satt säkert och skrattade för sig själv åt vår klantighet. Eller har du en hemlig beundrare som spanar in dig? :D

Inte vad jag vet. Det kan inte ha varit Benny Bunny. Jag hade känt igen honom på hans långa kaninöron! Jag ska i alla fall vara på min vakt och så berättar jag för er om jag ser något mer misstänkt.

Håll höjd och ögonen öppna!
Ella
och Max

Oj! Läskigt men jag tror jag vet vem det är ( Gissar) Att det är Evron eller nåt! Men nu har jag bästemt att jag ska ha Dagens sötis! Såhära kommer det upp när jag ska dagens sötis:(Det är från google) Och Dagens Sötis är:Ur gullig!Heller hur? Men nu ska jag kolla bloggar! Heejdå!


\\max-tjej


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 30 april 2011 12:59

Heej, Jag har varit sjuk på den senaste dagarna men nu är jag nästan frisk! Hejdå!   \\max-tjej ...

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 18:04

Heej!   Såhära skrev Max och Ella imorse:  God morgon Pandor,   hur är läget? Jag har sovit 10 timmar och är pigg som en mört.   …och jag är helt förstörd.   Jag fick knappt en blund i ögonen i natt. Du kommer inte att tro det men ...

Oj

Av Amanda Andersson - 25 april 2011 10:19

Heej igen men jag glömde spara den bilden men det blev en sån hund: Ur gullig va? Måste kolla bloggar!   \\max-tjej ...

Av Amanda Andersson - 24 april 2011 20:33

Det gick inte att lägga bilden den vart suddig! Men nu är den sista inlägget!   \\max-tjej ...

Av Amanda Andersson - 24 april 2011 17:55

Heej! Nu har jag bytt färg och så har jag gjort en bild:Det står: Lucky ^^   Fin eller ful? Och nu läser jag Pets! Här är den nya numret: Hihi! Och har ni märkt att jag kan ta bilder nu? Nu ska jag göra ett nytt bild på www.pixlr.se Så nu ...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg, hoppas du gillar den!

Lavalampa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Panfureklamen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggklocka

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards