max-tjej , amanda-1110blogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda Andersson - 31 januari 2011 14:31

hej alla pandor jag vet jag skulle gå till busborgen idag men det blev inte det och att jag har studie dag imorgon så jag kan skriva efter busborgen men jag vill så gärna att min blogg skulle va i blogglistan em kolla hela bloggen först hihi hejdå alla söta pandor

Av Amanda Andersson - 31 januari 2011 06:40

hej alla pandor har ni sovit gott jag med jag ska gå till busborgen idag så jag kommer inte skriva så mycke men på kvällen ska jag det men jag kan visa några bilder  på busborgen (jag finns inte med på dom bilderna)så det var alla bilder så ni vet men nu ska ni hlsa på rödis han har kommit tillbaka hej alla bollysar och pandor jag skrivde lite när du gick max-tjej va har du kommit igår ja jag har kommit igår kväll när du sov oj men jag jag måste gå nu hejdå \\maxtjej och rödis

Av Amanda Andersson - 30 januari 2011 16:05

hej alla pandor! jag har varit hos farmor och doms dator är sönder så tyvärr men jag ska gå till panfu nu hejdå \\max-tjej p.s jag har kommit hem nu och max-tjej vet inte om det xD hihihi men jag skriver imorn okej hejdå \\ rödis

Av Amanda Andersson - 29 januari 2011 17:11

hej jag ska dansa i mitt rum hejdå jag vet att det blev ett kort inlägg

Av Amanda Andersson - 28 januari 2011 16:47

hej alla pandor jag har åt chez doodles och kinder ägg men jag är så mätt och ska visa vad jag äter och här är chez doodles: och kinder ägg och några fredagsbilderoj fin delfin i rosa xD  oj här är delfinens inuti så det var alla kanske skriver senare men vet ni rödis asså han har inte skrivit den senstae dagarna rödis är med några vänner och champarmen kanske kommer blogga sen då men jag ska kolla alla andras bloggar men hejdå \\max-tjejp.s ska ha den hära bilden så söt xD men jag ska gå nu hejdå

Av Amanda Andersson - 28 januari 2011 07:47

hej jag visar snabbt en bild på en hund som jag gillar mest


 men nu måste jag gå hejdå \\max-tjej

Av Amanda Andersson - 27 januari 2011 19:59

hej alla pandor nu säger jag god natt ville bara säga detgod natt och dröm gott

Av Amanda Andersson - 27 januari 2011 18:30

hej panfu personalen jag vill ha min blogg på panfu blogglistan här är lite fakta om mig

jag bloggar mycket

jag är snäll sprallig snabb och är en tjej och älskar att blogga

hoppas jag får det

Presentation

Hej och välkommen till min blogg, hoppas du gillar den!

Lavalampa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Panfureklamen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggklocka

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards