max-tjej , amanda-1110blogg

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Max och Ella skriver!

Av Amanda Andersson - 26 april 2011 18:04

Heej!   Såhära skrev Max och Ella imorse: 

God morgon Pandor,


hur är läget? Jag har sovit 10 timmar och är pigg som en mört. :mrgreen:


…och jag är helt förstörd. :???:  Jag fick knappt en blund i ögonen i natt. Du kommer inte att tro det men det var någon som bevakade mig i natt igen! Verkligen!! Så här var det: Strax efter att jag gått och lagt mig hörde jag genom det öppna fönstret ett prasslande. Inget att få panik över tänkte jag, det var säkert bara en igelkott. Men strax därefter hördes det igen. Den här gången var prasslandet mycket högre och närmare, som om igelkotten klättrat upp i mitt träd…Vänta nu, igelkottar kan inte klättra i träd!! :shock:  Direkt ringde det en varningsklocka i huvudet. Mina ben skakade som chokladpudding och svetten rann som vaniljsås ut ur alla porer. Vad göra? Jag samlade allt mod jag kunde och tassade fram till fönstret med en ficklampa i den ena handen och pepparsprej i den andra. Jag tände ficklampan och sprang modigt fram framför fönstret och…


BUU!!


:shock:  Jättekul Max. :oops:


Hehe, jag ville bara lätta upp din berättelse lite grann.


Grrrr, jag tror inte du förstår allvaret i situationen. När jag sprang fram till fönstret så tog någon ett fotografi av mig! Genom blixtens ljus såg jag bara svart, men jag hörde prasslandet igen och tassande steg som försvann bort. Det är klart som korvspad: Jag, Ella från Panfu, blev utsatt för spioneri! Om du inte tror mig så får jag väl gå till botten med det hela på egen hand. Jag fick redan ett par viktiga tips från några Pandor igår. Tack igen för det! :)


Okej, okej, jag följer med. Det låter som om du kan behöva hjälp av en blivande detektiv. ;)  Vi säger till när vi fått reda på mer.


Håll höjd
Max
och Ella


P.S.  De närmsta två veckorna så kommer det istället för nya möbel- och klädkollektioner att vara stor utförsäljning!! 75% på vissa saker! Just nu håller vi på att förbereda det. Vi berättar när det kommer att vara värt att storma butikerna ;)

Hehe!   Här kommer en bild när jag håller på att öppna presenten:

xD Sebastian ville komma med!   Det här fick man:  

ni kanske inte ser men det är en bord! Såhära ser det ut på ens koj

 

Det står: Kanska lite, men det kan var mina bollys bord! Men nu ska jag gå så hejdå!

 

\\max-tjej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 30 april 2011 12:59

Heej, Jag har varit sjuk på den senaste dagarna men nu är jag nästan frisk! Hejdå!   \\max-tjej ...

Oj

Av Amanda Andersson - 25 april 2011 10:19

Heej igen men jag glömde spara den bilden men det blev en sån hund: Ur gullig va? Måste kolla bloggar!   \\max-tjej ...

Av Amanda Andersson - 25 april 2011 10:02

Heej! Såhära skriver Max och Ella: En spion på Panfu? April 25th, 2011 Hallå Pandor, jag vill inte göra er oroliga, men det är något skumt som pågår på Panfu. Jag får hela tiden känslan av att vara betraktad, som om någon förföljde mig. Kan...

Av Amanda Andersson - 24 april 2011 20:33

Det gick inte att lägga bilden den vart suddig! Men nu är den sista inlägget!   \\max-tjej ...

Av Amanda Andersson - 24 april 2011 17:55

Heej! Nu har jag bytt färg och så har jag gjort en bild:Det står: Lucky ^^   Fin eller ful? Och nu läser jag Pets! Här är den nya numret: Hihi! Och har ni märkt att jag kan ta bilder nu? Nu ska jag göra ett nytt bild på www.pixlr.se Så nu ...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg, hoppas du gillar den!

Lavalampa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Panfureklamen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggklocka

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards