max-tjej , amanda-1110blogg

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Amanda Andersson - 18 april 2011 14:26

Heej! Nu har benny bunny glömt påsken! ^^  Såhära skriver Ella & Max:

Benny Bunny glömmer bort påsken

April 18th, 2011

Tjenare Pandor,

den här veckan är det påsk. Ser ni fram emot det? Jag är nyfiken på vem som kommer att hitta påskäggen snabbast i år. Förra året var Ella snabbare än jag med bara ett äggs marginal. Den här gången har jag spanat in alla platser på Panfu ordentligt och kommit på alla möjliga gömställen. I år kommer jag att vinna! :mrgreen:

Men bara om Benny Bunny verkligen kommer till Panfu. Vet ni vad som har hänt? Benny Bunny hade helt enkelt glömt bort påskfesten! :???:

Men han är ju vår påskhare! Hur kan han bara glömma bort påskfesten? Det vore ju som om Jultomten skulle glömma bort julafton. :shock:

Jag skrev ett mejl till honom igår (Ja till och med Påskharen har en mejladress, men den är hemlig;) ) för att fråga när han kommer till Panfu för att gömma påskäggen. Det här var svaret jag fick:

„Påsk?? Är det redan den tiden på året! Hoppsan! Och här ligger jag på stranden på Hawaii. Men jag tror nog att det finns ägg här också. Nu måste jag väl börja leta efter påskägg, hihi. :D Jag surfar lite till och sen börjar jag leta efter äggen och styr sedan kosan mot Panfu. Vi ses på onsdag framför hästhagen! Håll tummarna att jag kommer fram i tid! Hoppelihopp Pandor.”

Om jag låg på stranden på Hawaii skulle jag också glömma bort tiden…Okej, då håller vi väl våra Pandatummar att Benny ska hinna hit i tid.

Håll höjd
Max
och Ella

Hihi!  
 
Oj nu är jag Ella^^  Så! Men Benny bunny glömde helt bort att det är påsk! Det kan man glömma när man är utomlands Te.x Hawaii! Hoppas Benny bunny hinner i tid!


\\max-tjej :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg, hoppas du gillar den!

Lavalampa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Panfureklamen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggklocka

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards